2019年5月22日 星期三

攝魂偽術家(續四)

68章 - 浴缸請鬼

「你講真」程淑雯說。

「阿嫂,小心佢嚮度呃神騙鬼。」陪同程淑雯前來名叫佑男的刺青男說道。

「哈哈,話我呃神騙鬼?你自己用手機上網搜尋浴缸遊戲兩組關鍵字,睇下搵到乜野?

「好,即刻試下」程淑雯一邊說一邊用手機輸入

結果立即出現在眼前,程淑雯按下其中一個連結,那是屬於浴缸遊戲的玩法介紹,這遊戲是和鬼一起玩的,事前必須準備一些工具,包括麵:最好是長壽麵;香油:進貢用的;雞血:一碗就夠了。儀式地點:沒有什麼特定的地點,人少就可以了,最主要還是有一個浴缸。

「果然有料到」程淑雯說

程淑雯再看下去:為了表示對神靈的誠意,玩家必須一絲不掛,一個人進入浴室,重點是要在浴室外脫清光,當然,家裡必須沒人。進入浴室後,把裝的碗放在面前,磕三個頭,然後把香油倒進裡,磕三個頭,最後把雞血倒進碗裡,再磕三個頭。磕完後千萬不可以抬頭,無論你聽見或看見什麼。如果聽得到有聲音的話再把碗裡的雞血倒進浴缸,接著玩家再躺進去,按照指示去做,該出來的就會出來的。

該出來的就會出來,到底係指乜野?」程淑雯問

「裡頭的靈體。」店主說,隨手從抽屜內取出一縷屬於一個女子的頭髮。由於店內燈光極為昏暗,頭髮看起來竟有一種不寒而慄毛毛的感覺

頭髮?係邊個架?」

頭髮係由一個古墳內掘出來的。點呀,驚丫?」

驚?連最殘酷的迫害同最賤格的侮辱我都試過,我諗依家除咗死之外,真係冇野會驚。」程淑雯從店主手裡取過頭髮,並遵從指示利用招魂符把它包裹起來。

當所有東西準備就緒,程淑雯選擇於陰氣最重的零時進行儀式,她先行把大屋的後備鎖匙交給佑男,吩咐他如果自己於明早還沒致電給他報平安的話,便須要衝進屋內執行拯救。按照規矩她在大廳內把身上衣物逐一脫過清光,然後緩步進入已放置好祭品和女子頭髮的浴室。當她把雞血倒進碗裡,磕過三個頭後,等了良久,終於從天花聽到一下樓上敲打地板的聲音,於是她立即把碗內的雞血倒進浴缸,然後再躺進去,在浴缸內她表現出異常緊張的心情,期間不斷顫抖,雙眼一直不敢向上望,但等了一段頗長的時間仍然沒有甚麼東西出現。

「果然嚮度呃神騙鬼,有本事就依家出來見我!程淑雯的心情由恐懼轉為生氣

突然間,浴室的燈一下子熄滅,四周一片漆黑。程淑雯嚇得立即從浴缸內彈起,奇怪的是她的起身後第一時間碰上從天花倒掛的濕潤物質,那種滑溜的觸感相當邪門,當下心知不妙,立即抬頭向上一望,豈料浴室的燈竟於此刻再度亮起,那濕潤物質屬於女子的頭髮,頭髮以上的位置屬於一顆倒插在天花的女性頭顱,它頃刻之間出現,並對程淑雯張開血紅的大口,大量膠水狀的唾液不斷從其口中流出

程淑雯被嚇至當場張口大叫,然而出現在天花的女子突然以長髮勒緊程頸項,下一秒把她沾上了雞血赤裸身軀從浴缸中向上猛然抽起。二人在天花四目交投,只見女子口內唾液近距離源源不絕地流進程口中,程淑雯此時活像吊頸般雙腳凌空狂踩,期間失控瀨尿。

翌日早上,佑男遵照指示,用後備鎖匙打開大門,卻在大廳內找不到程淑雯,鬼使神差之下他走入浴室,看見一個平生最詭異的景象:一個滿身雞血兼一絲不掛的程淑雯,面上呈一副挑逗的模樣,左手中指伸進嘴巴內吸吮,兩邊乳房塗滿血跡,大腿向浴缸兩邊張開,中央神秘地帶向著門口的佑男

第69章 - 三刀六洞

「你過來,幫我清潔。程淑雯說。

「對唔住!阿嫂妳........佑男說。

「我叫你過來,唔好要我講第三次!程淑雯加強語氣地道。

佑男趨前利用浴缸花灑幫程淑雯沖去身上血跡。


「咁樣唔算,你要用口幫我全身清潔。程淑雯說。

「阿嫂!咁樣唔得架.......

「我話得就得,邊個夠膽逆我意!

結果佑男進入浴缸內,用自己舌頭去為程淑雯做全身服務。他的舌頭在程兩邊胸部之間遊走,為她吸食身上的污垢。

「哈哈.......好舒服.......程淑雯一手抓緊佑男的頭髮,然後把他的頭按到自己左右兩邊大腿之間,此時的佑男慾火纏身,已經守不到黑社會的門規,當下他索性脫下身上所有衣物,展示帶有刺青的強勁胸肌,舌頭伸進那個禁忌的位置,最後二人在浴缸大戰起來。

「呀呀.......好舒服.......你叫做乜名?」經過一輪激戰後,程淑雯緊抱對方赤裸的軀體,以滿足的語氣一邊叫一邊問。

「阿嫂,我係丁佑男,妳到底係咪拍咗藥?

「唔好叫我阿嫂,以後得返我地兩個直接叫我名就得。仲有,以後就是我的人,要絕對服從我。

「阿嫂,我係龍哥的人,我怕咁樣做唔啱.......

「你鍾意我嗎?

「我的確好鍾意妳,但.......

「呀!我記返起來啦,你係黑道中人,而我就係龍頭條女,按門規勾義嫂係要受三刀六洞的。程說話時面帶邪氣。

「我明白。

「明白就好。淑雯說完後與丁佑男激烈互吻。

「妳其實唔駛咁做,就算龍哥一時睇妳唔到,我都會盡力保護妳,唔俾佢老婆搞妳的。

「你認為我係咁諗?哈哈......你錯啦,我唔係要你保護,我係要條臭八婆死!就等佢親自試下咩叫三刀六洞就最好!哈哈......哈哈哈......哈哈哈哈......程淑雯以長長的手指甲在丁佑男的夜叉鬼刺青圖案上出力刮下去。丁痛極狂叫,而剛巧夜叉鬼眼睛位置的皮膚被插穿,形成兩個細小並且恐怖異常的血洞

第70章 - 洗馬欖

翌日,丁佑男為胸口上的傷口包紮完畢後,便與兄弟商量做大事,二人在丁佑男負責睇場的酒吧後巷密酙

青頭,你認為有得做嗎?丁佑男向招卓行,卓號青頭,又名RICKY的手下兼兄弟說。招卓行跟丁佑男本為中學同學,招加入社團後一直得到丁佑男關照,現為其得力助手。

唐龍關武雄二人本為江湖兄弟,關生負責打理晒所有興展堂生意,個妹又嫁咗俾龍哥,一個係雙花紅棍,另一個係龍頭大嫂,如果冇咩罪證嚮手根本就冇人夠膽去郁姓關兩兄妹。招卓行說。

「如果我話我搵到姓關盤數呢?丁佑男一邊煲煙一邊說。

「你係指佢每次入貨同出貨的交易紀錄?

關生自恃自己係王親國戚,加上佢負責社團生意買賣同洗錢,但偏偏就被我查出買賣交易同洗錢兩條數有出入,佢好明顯就係洗馬欖,銀紙經佢手有部份落咗佢袋。

「你有辦法令佢一舖清袋?


「等我搭通天地線,然後拖齊友做佢。你等我電話。丁佑男把即將燒盡的煙屁股隨手拋棄,地上立刻彈出零星火花,在漆黑的酒吧後巷中如同散落一地的螢火蟲般詭異。

與丁佑男告別後,招卓行一個人在街上行,晚上獨自走到百老匯電影中心看戲。他買的是一場十點上映的電影,屬於一齣文藝片,全院只得兩個觀眾。


「收到風,今次佢地要做關武雄招卓行跟戲院鄰座的一個男子說話。

「記住眼睛要望前面,做UC要時刻保持警覺性鄰座男子說。

「對唔住何SIR,我明白

「關武雄係唐龍頭馬,除咗唐龍外,成個興展堂俾佢揸晒數。我地已經刮晒佢洗黑錢的罪證,如果今次佢真係因為落格而被人做,我地可以乘機逼佢轉做控方證人,指證唐龍係黑社會幕後操盤者,徹底剷除佢成個字頭。你幫我睇實丁佑男,佢一有行動馬上通知我。男子繼續說。

我明白。聽講何SIR你會升職上位?

「仲要等通知。遲下我會由尖沙嘴警署調派往灣仔O記總部辦事,不過興展堂個FILE我會繼續跟,放心,我會睇住你

第71章 - 黑暗中的對話


唔該何SIR依度仲有上個月興展堂的洗錢紀錄。招卓行遞上USB給鄰座男子後說。


丁佑男有冇懷疑過你?男子說。

「放心。我成班中學同學根本冇人知我考過警校,佢地統統以為我炒散做車房仔或者係做代客泊車。話時話,套戲太過言情都唔係幾啱我睇,如果冇事咁我走先,何SIR你走未?招卓行說。

「個女主角患有心理障礙好慘,我想睇埋個結局先走。男子像想著甚麼,喝過一口汽水後再對招卓行說:其實你嚮興展堂個馬欖做咁耐扯皮條,有冇遇過有創傷後遺症的囡囡?

「何SIR做乜咁問?你見識過咁樣的女仔嗎?

「認識咗一段時間,但個女仔有創傷後遺症,平時講野間中會代入其他人思想,好似唔係佢本人咁。我想深入了解對方,又怕太過單刀直入會令佢產生抗拒感。


「咦,何SIR唔係讀心理學的嗎?竟然有女仔你會搞唔掂?我認識過有創傷後遺症的囡囡都係被人老強過,唔知係唔係你朋友個CASE?

你係公僕,應該注意下口德,況且個女仔只係遇上一件不幸的事情,佢係律師,唔係你諗個種。

「對唔住何SIR,係我口臭。其實你如果想了解佢多點,除咗得閒送花關心佢之外,不妨嚮佢工作方面入手,咁可以順便幫佢忘記以前的不幸遭遇,積極投入工作。

我最大毛病係每次都會分析其他人包括朋友的心理狀態,由於我真心想幫佢走出困境,久而久之,當咗佢係病人。

「唔緊要,最重要係佢冧你,你冧佢,除非連個天都唔幫你就話啫

一個星期後,警方在灣仔O記總部約見關武雄。

「我係有組織罪案及三合會調查科的何定邦高級督察。今天邀請關先生前來係希望你能協助警方調查,為一單黑社會洗黑錢案提供線索。」何SIR說。

「我冇做過,你夠料做乜唔拉我,邀請我來即係擺明鋤我唔入啦,我要搵我代表律師。關武雄說。

「我相信你有權搵律師,但我地亦都同時夠料起訴你,我地唔咁做係想你幫我地忙。」何定邦說。

你地班差人,最叻點人做鬼頭仔,話你知我一定唔會做契弟

你知唔知最近你大佬搵人查你穿佢櫃桶底單野?如果我地要起訴你可以立即封你名下賬戶,等你冇錢著草,如果我係你就唔會咁蠢封死自己後門,拒絕同警方合作

「既然你地都知道晒,好,就等我考慮一下

關武雄離開警署後,何定邦對同組的屬下阿賓說:「搵人幫我監視佢

第72章 - 人肉刺身

離開警署後,關武雄到銀行欲提取鉅款。

「對唔住關生,你個戶口的資產被凍結,暫時未能提款或轉賬


「豈有此理,班差佬今次來真的!關武雄於話畢後向銀行職員豎起中指,然後致電給親妹:「阿妹,阿哥今次要著草!妳可否借住五球俾我應急呀!

「喂!.......好衰架你,俾返條底褲人!」電話內的女子向身旁的人喊話。

「屌拿聲,妳隔離係邊個呀?關武雄在電話旁爆粗。

「係你保鑣堅仔,你千祈咪同龍哥講呀女子說。

「今次我地水浸眼眉,妳仲嚮度瘟仔

「我邊有咁多現金放嚮身!俾我一個星期時間多點,我估龍哥仲未知你食夾棍,總之你自己要小心,睇下邊條友係二五仔

 一個星期後,唐龍在日本料理餐廳嵐山設下飯局,宴請關武雄,商量洗黑錢的戶口遭到凍結的問題。唐龍一口氣包下餐廳晚上全場,飯局設在嵐山的地牢貴賓房,關武雄與保鑣堅仔應邀赴約。

宴會中,唐龍與丁佑男與及十多名保鑣現身,唐龍坐在主席位置獨自在喝清酒。一眾人等了良久,關武雄率先問道「龍哥,叫齊咁多手足來今晚到底食乜野?

「未咁快食得住,今次我地興展堂俾班差佬起尾注,所有賬戶一下子被凍結,你估我地堂口入面係咪有二五仔?唐龍反問。

「我唔知係邊條契弟做,如果知,我實第一個幫龍哥隊冧佢!關武雄回答

此時待應為所有人送來各式刺身,唐龍才吃了一口,便吐了出來,同時說到:「我地入面有二五仔,搞到我食乜都冇離滋味

就在此時,丁佑男在飯局中致電招卓行說:「喂青頭,快點趕來元朗廢車場,我地今晚要做野!


「做乜野?招卓行在電話內問。


「過來你就知,要快!丁佑男說完後隨即收線,並向唐龍打了個眼色。

「個二五仔已經俾我搵到,主菜就要上檯,家陣全部人跟我一齊入元朗!唐龍說

第73章 -  恐怖肢解

在元朗廢車場內,招卓行早於唐龍眾人抵埗一個人到達,並於進入前在附近視察環境,確定沒有埋伏。最後招決定於後門進入位於中央的維修工場,撲鼻而來的是一陣陣生鏽鐵的腥臭味。由於內裡一片漆黑,招即以其手機LED燈代替電筒照明,但只發現一些散佈四周的汽車零件與及被囤積起來的舊車胎。然而進入後不久,即有三輛七人車載著唐龍眾人浩浩蕩蕩駛達現場。

維修工場正門大閘被人打開,招即時把手機燈關掉。為數十八人一起進入,帶頭的人是丁佑男。此刻位於天花的燈被其他人開啟,就在同一時間內,招卓行即與丁佑男四目交投,但眾人的目光卻落在後排正在吸食雪茄的唐龍身上

佑男,你話俾佢地知條蠱惑仔係邊個!今日如果我唔抽佢出來祭旗我就唔叫唐龍唐龍在眾人面前說

「唔駛問阿貴,頭先食飯冇預你,一定就係依條蠱惑仔」話畢關武雄取出匕首,趨前欲刺向招卓行

就在此時,隨著「砰!的一聲,關武雄的後腦勺突然中了背後一記重擊,即時被砸得人仰馬翻,暈倒前的一剎那竟看見丁佑男右手拿著水喉鐵奸笑的樣子

醒來後,關武雄發現自己的手腳被綑綁,身體並且被人用起重機的鋼鏈懸吊在天花之上,全身上下的衣服被扒光。關武雄看到對面牆壁同時還懸吊著另一人,那人是其保鑣堅仔,他跟自己一樣全身赤裸,但其喉嚨已遭人割破,相信已死去一段時間。

「龍哥救命,快放我下來關武雄高聲說

「你條靚驚死,不過佢已經招認咗係你食我夾棍同私通班差佬,想隊死我。唐龍吐出一口煙後說

「龍哥你千祈唔好聽人亂講,我點會做二五仔,一定係丁佑男同佢條靚擺我上神檯關武雄以驚慌的語氣繼續說下去

「如果唔係咁,又點會引到你隻老狐狸上釣?丁佑男說

「我出來行咁耐,係人係鬼我一眼就知,話你知我嚮差館有條針,你同邊個講過咩我都知。頭先我專登叫班兄弟用七人車玩飛車,就係方便我甩走負責跟蹤同保護你班差佬。講,你落格的錢統統去咗邊?唐龍說


「龍哥你千祈咪郁我,班差人隨時可以跟蹤到依度關武雄說,同時身體在不停顫抖

「啱先搜勻你全身,你同條靚身上一個追蹤器都冇,係咪靠你部電話呀?唔好意思,上車個陣全世界都交晒所有電話出來俾龍哥保管,你部電話被我熄咗,張電話咭一早被我拆咗出來。丁佑男向關武雄展示其SIM CARD

「龍哥求你放過我啦,錢我收埋咗嚮我同阿妹即係你老婆個瑞士銀行聯名戶口度!遲下我幫你去攞!

「唔駛啦,錢你留返俾自己做買路錢啦,同我搞掂佢!唐龍說罷,與眾人一同離開

唐龍離開後丁佑男猛然拉扯起重機的鋼鏈,關武雄的身體立即從天花高處被釋放下來,當關以為心情可稍事平伏之際,丁佑男突然取出牛肉刀,在其背部後肩左右近胳肋底的位置各刺上一刀,刀貫穿其腋下,並從肩頂插出,令他血濺當場,痛極狂叫

「青頭,你未冧過友,三刀六洞,由你開齋試玩下!丁佑男遞上牛肉刀向著驚魂甫定的招卓行

招卓行取過刀,深呼吸了一下,然後在關武雄的前腹輕輕刺了一下。「呀!關瞳孔瞬間縮小,同時發出悽厲的叫聲,聲音如同地獄傳來般恐怖。

「青頭,三刀六洞,係要隊穿先算!丁佑男從招的手上奪回牛肉刀,然後一刀極速插穿關的腹部,鮮血從關的口角及腹部狂湧出來,捱不到十秒,關武雄終於氣絕身亡

零晨時份,丁佑男和招卓行二人把關武雄及其保鑣懸掛著屍體從起重機鋼鏈上解下,並著手分屍。丁佑男先行把二人的左右各一條手臂齊肩砍了下來,然後和招合力處理屍身其餘部份。

「點解要每人留起一隻手臂?仲要係左右唔同?招卓行說話同時,鮮血濺到其面上


「你咪理,我留來有用。丁佑男說

第74章 - 拼圖式殺人

丁佑男收起了左右兩具人體手臂殘肢,並且吩咐招卓行把屍體的其餘部份棄置荒野。在招收拾屍體離開後,丁把兩具手臂運往廢車場附近一處已荒廢的管理員宿舍。連同廢車場和維修工場在內,該處亦是屬於興展堂負責營運的物業。雙手染血的丁佑男把殘肢收藏在宿舍內一個新購入的冷藏庫內,臨離開前打了個電話給程淑雯,在電話內說道:「搞掂,一個禮拜後妳可以過來收貨。

一個星期後,程淑雯應丁佑男邀約前來宿舍,期間還帶了一個陌生人前來。

「阿嫂,依個咪係上次泰國佛牌店個位店主,究竟佢係妳邊位?丁佑男開門後見勢色不對,連忙問道

「佢係邊個唔關你事,我搵佢來係幫我手,由依家起佢係依度保安員,而且會一直住嚮度。程淑雯說。

「對唔住阿嫂,係我多事。丁佑男急於道歉。

「我要的東西呢?程淑雯問道。

丁佑男在逼於無奈之下,帶了程淑雯及佛牌店的店主進入冷藏庫,期間向他們展示兩具經過防腐處理的手臂殘肢,並且將死者的部份遺物交出。

「依度冇你事。你走先,我地仲要做野。程淑雯以傲慢的目光看著丁佑男

眼看丁佑男消失後,佛牌店的店主走回他駕來的車,並且從車尾箱內取出一輛輪椅,然後在車廂內扶起一名面色蒼白雙目無神兼且身穿骯髒衣服的年青人,把他安置在輪椅上,繼而推入宿舍內。

「賈老鬼,估唔到你個仔賈亦真會搞成咁,大不了搵過另一個宿主,點解要揀去做廢人?程淑雯問店主。

「其實........我地依班修煉茅山法術的人,元神比起肉身強大,只要有強大法力引領,又或者遇到行衰運的人,隨時都可以轉換宿主,但亦真佢就偏偏相反,元神破滅,如今佢肉身只剩低部份殘缺不存的魂魄,我還陽後第一時間搵到佢個陣已經就係咁,如果再遲一點睇怕連肉身都保唔住。店主說話時為年青人整理輪椅上的生理鹽水吊針

「係咩人做?程淑雯繼續問。

「唔知。班死差佬冇咁本事可以直接殺死佢元神,我估係姓陸條友。店主說。

「你地兩父子不斷用接力方式存活人間,一旦其中一個消失,另一個就芨芨可危。你請我來莫非就係想我幫你令佢還陽?嘿嘿.......程淑雯繼續問。

「只要集齊六個替死鬼的肢體組成一具俑偶,我就能用起死回生大法去令亦真還陽。

「乜原來要殺六個人,對賈老鬼真係咁難?

「難就難在組成一具俑偶的替死鬼必須要係對頭人,亦即仇家,又或者係親人先可以。

「你知我能力最高,兼且非我族類,勢要消滅對頭人,所以你搵我無非係想借刀殺人。

「只要女皇妳肯幫我,我一定會盡力如妳所願。

「既然你見識過我能力,我就要你幫我嚮人間呼風喚雨,集結所有黑道勢力於一身,地下秩序被我話晒事想點就點,到時睇下仲有冇人敢同我作對?

「我樂意為女皇效勞,但係女皇可否先幫我剷除何定邦依個眼中釘先?就係佢粒子彈令我死唔眼閉。

嘿嘿......真係睇唔出原來你咁弱,一個死差佬都搞唔掂。

「我見過佢本人,全身上下充滿剛陽之氣,煞氣又重,我同亦真當時都冇法直接對付佢,只可以假手於人。


「佢身邊仲有咩人可以埋手

「就係做律師個條沈碧君,條女上次被我捉過,結果被條差佬救走,佢兩個近來行得好埋。

沈碧君?乜你唔係話姓陸條友上咗佢身?只怕我地未必夠佢打........

「我啱啱知道姓陸條友走咗,依個係好時機。

「簡單。等我命令癡迷先搵姓沈條女上身,然後再指使佢殺條差佬。


癡迷依家嚮邊度?

佢寄生咗嚮一個酒店女公關的身體內,等睇戲啦。

癡迷有份參與的表演應該幾啱我睇,等我買定紅酒細心欣賞。


條女同條差佬都會一齊死!到時你可以嚮佢地條屍隨便割一部份出來,哈哈哈哈!

第75章 - 開啟惡意的盒子

我在夢中醒來,渾身是汗,感覺如同身歷其境。位於睡房內靠近窗檯的一邊,窗簾把室外猛烈的陽光滲透進來,原來現在已經是中午時分。雖然睡了很久,但頭卻依然很痛,迷糊中我反覆回憶起剛才的夢境,那是一場惡夢,在夢中我隱約聽到有兩個人在談話,他們好像在商量怎樣殺我和定邦,還有施嘉莉的肉身也是被他們佔據並且設計利用的,想到這裡我忽然哭了起來

妳醒咗啦?」定邦聽到哭聲後進入了睡房。

我把夢境告訴了定邦。

施嘉莉係瘁死的,死因係突發性心臟病,同妳無關。妳呢幾日忙於處理佢喪事,加上琴晚妳發高燒,先會嚮度胡思亂想。不如妳食藥先,我煲起咗皮蛋瘦肉粥俾妳送藥。」定邦以溫柔的語調說,同時按著我的額頭嘗試測試我體溫。

我看得出定邦沒有在意我的右眼瞳孔再一次變成淺綠色,這樣也好,我再也不必花精神去為陸無窮的回歸作出難以置信的解釋。服過藥後,我稍事化妝便由睡房步出客廳,在廳中我見到倩兒。她向我和定邦宣佈自己已找到新工作,並約了朋友準備慶祝一下。話畢後門鈴驀地響起,倩兒即時應門,門外一名男子現身並進入屋內。

咁遲架?」倩兒以傲嬌的口吻向對方說。

「SORRY,塞車.......」男子說了一半,忽然改變語氣:「何SIR,唔好意思,我唔知你嚮度。

阿賓?乜你地幾時.......」定邦說。

「唔記得同你地講,依一兩個月全靠阿賓陪我去醫院覆診同搵工,佢間中都會同我睇戲食飯.........行街.........咁........」倩兒說。

咁早去早回啦!」我向著一對小情人說。

咁我地走先啦,拜拜家姐!」倩兒說。

「放心,阿賓係醒目仔,個人亦有上進心,自從我升職調咗去灣仔總部後佢一直跟住我,我知佢幫到手的。」定邦於二人離開後說。

唔知點解,自從施嘉莉走咗之後,我一直都好擔心身邊的人,無論係你,抑或係倩兒,我都會驚你地有日會出事。

我相信妳有依種感覺係由於受到負面情緒影響的結果,不如我地一齊去旅行散下心好嘛?

我冇事。我只係有點擔心你。


邦陪我吃過了粥後,由於他收到有聯絡人的見面請求,遂叮囑我多點休息後便離開。離開後不久,我開始在內心呼喚陸無窮,希望他能為指點一下迷津。

妳啱啱發夢見到的人應該就係傲慢女皇,佢上次曾經上過妳身綁架妳,亦因為咁妳同佢意識相連,所以妳間中仍然可以嚮夢中感應到佢。由於係一個上古邪靈,並且係五鬼之首,故此法力最強大,所以一定要小心為上。陸無窮回應道。

「陸兄你要幫我,我無非都係想保護我身邊的家人同朋友。 

「又係何定邦?妳要諗清楚後果。

「我諗清楚,既然我可以為倩兒連條命都唔要,為咗定邦我一樣可以犧牲多一次。

我只能話妳咁做係執迷不悟。

第76章 - 




























































沒有留言:

張貼留言

歡迎留言,所有留言將視乎本人工作需要而決定回覆時間,不便之處,敬請體諒。

攝魂偽術家(續十二)

第103 章 - 守門人 巨蟒蛇從 沈碧君大腿內側開始緩慢移動 , 沿著對方 的 身體曲線蜿蜒而上,經過胸部 兩邊 抵達肩頸的位置。以 行刑官角色出現的 巨蟒正式 向 沈碧君施以絞刑。諷刺的是,身為檢控官的她以出色的 檢控工作馳名,卻做夢都想不到自己居然會死於地府...